Aqeela

A STORY TO SHARE.....

Wednesday, May 28, 2008

Alahai...Public


Aku br jer nak posting satu article dah terdelete pulak...hmmm Sabar je lar...... Actually baru jer nak release tension yang sejak monday aku menghadapi dengan sukaria dalam duka. Kerja yang melambak-lambak dan dok jumpa public dari pagi sampai petang sampai aku pun tak tau mana satu nak buat. Kalau kena public yang ok senang sikit but kalau kena yang bijak pandai ni alahai... lemah kepala lutut. Kita explain A dia pergi kat B, dari B ke C dan seterusnya.
Apa-apa pun dah menjadi tanggungjawab so aku terima dengan hati yang terbuka. Cuma kekadang saraf dan minda agak tercabar dengan gelagat dan perangai orang-orang awam yang tidak faham tentang prosedur kerja kat sini. Semua nak cepat jer.........
Next week aku cadang nak cuti cuma tak sure lagi berapa hari nak ambil kalau ikut hati mau gak aku belasah sampai seminggu tapi apa lak cakap bos..... Last aku cuti pun time nak gi Langkawi , 1 week before Parlimen bubar so this time around kalau ambil lama sikt pun takpa kot... heheheh. Dalam erti kata lain still SYMP masih relevan......

No comments: