Aqeela

A STORY TO SHARE.....

Sunday, February 22, 2009

Happy Birthday To Me and My Golf Life


Happy Birthday to me......yang ke berapa .....takda lar tua sangat ....lebih kurang uols jer. Time flies very fast sampai aku pun mcm tak rasa yang umur dah mencecah 34 tahun. Bukan rasa tua dan bukan rasa muda tapi aku bersyukur pada tuhan pada ketika dan saat ini kerna dikurniakan nikmat dan rezeki yang tidak ternilai. Diana sempat organized a suprised party and anak2 very excited...tq sayang. Gambar byk dalam facebook..so kalau rajin just browse it.
Hadiah dari family...armani tie from Mama, golf shoes from Papa, Mizuno Cap from Angah, deco stuff from Jimmy and not forgotten all the wishes from family and frenz but paling best is my new golf bag..from Diana..ehem..ehem..

Another big thing in my life now aku dok sibuk belajar golf.... driving range and turun padang beberapa kali...tapi tak pandai2 gak. My perception towards golf totally change as aku dok ingat game golf ni tak mencabar but those yang belum pernah mencuba..hmmm u should try it. Sempat gi Malaysian Open yang tak berapa jauh dari opis ku ini....was impressed with all the pros and tak sure bila aku boleh terror camtu. But aku memang dah letak golf as my next big thing coz selain dari menyihatkan badan it also deals with your emotion and self management. Lots of stuff hidden in this golf game... not to mention pasal sakit badan dan urat selepas 18 holes tu biasak lar. Wokay this weekend akan ke Awana and definitely I wont miss the opportunity playing golf overthere.... C ya...

3 comments:

Adni Ariff said...

HAPPY BELATED BIRTHDAYYYY!!!!

panjang umurnyaa~
panjang umurnya~
panjang umurnya serta muliaaaa~
serta muliaaaaa~~
serta muliaaaaaaaa~

hehehe... apalagi! kotak ijau! wohooo!!!

Jijie Armidza said...

my dear fren...
u've been tagged.....
hihihi..

swit@kon said...

alo bro...

Happy Belated Birthday!